آنتن و ویدئوی مرکزی و IPTV

آسان ارقام و طراحی و اجرای سیستم های ویدئو مرکزی ، آنتن مرکزی و IPTV:

امروزه با وجود ساختمانهای با تراکم بالا و همچنین هتل ها و بیمارستانها و مجتمع های تجاری و اداری با انبوهی از ساکنین و استفاده کنندگان از سیستم های تلویزیونی و باتوجه به اینکه مخاطبین تنوعی از رسانه ها را خواهان هستند ، نیاز ضروری به سیستم آنتن مرکزی و ویدئو مرکزی باجدیدترین سیستم ها دیده می شود.

برای خرید تجهیزات شبکه اصفهان  اینجا کلیک کنید.

آسان ارقام و سیستم آنتن مرکزی :

در سیستم آنتن مرکزی آنالوگ از یک آنتن استفاده می شود و مجموعه ای از تجهیزات دریافت و اسپلیترها و تقویت کننده ها و تقسیم و انتقال سیگنالهای تلویزیونی که مجموعه آنتن مرکزی را تشکیل می دهند بهتر است این طور بگوییم که یک سیستم آنتن مرکزی از چهار جزء(دریافت ، تقویت ، انتقال و تقسیم ) تشکیل شده است.

مزایای سیستم آنتن مرکزی عبارتند از :

  • جلوگیری از نصب آنتنهای متعدد برروی پشت بام و بالکن های طبقات
  • دریافت سیگنال مطلوب و نهایتاً تصویر شفاف
  • امکان تصاویر تلویزیونی و ماهواره ای و تصاویر ویدئویی در یک سیستم آنتن مرکزی به صورت AV و یا RF
  • مقرون به صرفه و با هزینه های پشتیبانی کم
  • و اما اگراز سیستم آنتن مرکزی استفاده نشودبا حجم زیادی از کابل کشی مواجه خواهیم بود و اثر انعکاسی و القایی این کابل ها بر روی یکدیگر و همچنین نمای زشتی برروی پشت بام ایجاد میکند و باعث دسترسی سخت و عدم امکان تردد برروی پشت بام می گردد . به هرصورت عدم وجود آنتن مرکزی معایب بسیاری دارد.

آسان ارقام و سیستم تلویزیونی IPTV:

با گسترش روز افزون فن آوری اطلاعات وتوسعه آنها در اماکن و مراکزی مانند هتل ها ، بیمارستان ها و سایر ساختمانهای مجتمع تکنولوژی جدیدی بنام IPTV امکان وسیعی را از جهت برآورده کردن کلیه خواسته های استفاده کنندگان بجهت داشتن تمامی رسانه ها به صورت یکجا فراهم کرده است.

سیستم IPTV در هتلها واماکن این امکان را فراهم میکند که کاربران بتوانند به کلیه شبکه های تلویزیونی ، شبکه های ماهواره ای ، مجموعه بسیار زیادی از فیلمها و  موسیقی ها و Gameها و حتی دیدن برنامه های تلویزیونی که از زمان آنها گذشته است و حتی اینترنت برروی تلویزیون دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

سیستم IPTV و مجموعه سیستم هایی که می توان روی آن سوار کرد به شرح زیر میباشد:

DVB-T, DVB-S و رادیو و سیستم VOD ، دیجیتال ساینج، صفحات اینترنتی ، مولتی مدیا و بازیها و غیره

خروجی سیستم IPTV می تواند برروی تلویزیونهای معمولی ، تلویزیونهای صنعتی ، ویدئووال و کامپیوتر و موبایلهای شخصی باشد.

بخش فروش و بازرگانی شرکت آسان ارقام سپاهان ارائه کننده کلیه تجهیزات آنتن مرکزی درحالت سیگنالهای آنالوگ و IPTV می باشد.

تجهیزات موجود :

  • انواع کابلهای کواکسیال آنتن ، کانکتورها ، اسپلیترها ، تقویت کننده ها (آمپلی فایر) ، تپ آف ، باکس های مخصوص ضد نویز ، مدولاتورهای UHF,VHF، ترکیب کننده های سیگنال ،آنتنهای UHF,VHF، پایه های آنتن متحرک ، آنتنهای گردان ، مالتی سوئیچ
  • انواع تجهیزات IPTV ازقبیل کلیه تجهیزات شبکه ای