شبکه های نظارت تصویری

پروژه های مرتبط

اجرای شبکه نظارت تصویری جهاد کشاورزی
 آسان ارقام متخصص در فروش تجهیزات شبکه اصفهان می باشد
 آسان ارقام متخصص در فروش تجهیزات شبکه اصفهان می باشد
اجرای شبکه نظارت تصویری کمیته امداد منطقه 5
 آسان ارقام متخصص در فروش تجهیزات شبکه اصفهان می باشد
اجرای شبکه VoIP جهاد کشاورزی
 آسان ارقام متخصص در فروش تجهیزات شبکه اصفهان می باشد

آسان ارقام و طراحی و اجرای شبکه های نظارت تصویری :

دوربین های نظارت تصویری امروزه نقش مهمی در کاهش تخلفات ومدیریت اماکن دارد. لازمه امنیت ، کنترل و نظارت ، وجود دوربینهای مداربسته با کیفیت خوب می باشد. این تکنولوژی هرروزه پیشرفت زیادی داشته و دارد.

شرکت آسان ارقام با انجام مطالعات به روز  و بکارگیری تکنولوژی های جدید در این صنعت خدمات ارزنده ای را ارائه کرده  و همچنین توانسته است پروژه های بزرگی را به بهره برداری برساند.

امروزه دوربینهای مداربسته نه تنها برای اماکن بلکه با کاربردهای علمی و صنعتی نیز عرضه می شوند و نقش بسزایی در پیشبرد اهداف علمی و صنعتی داشته است.

شرکت آسان ارقام ارائه کننده انواع تکنولوژی های دوربین می باشد. دوربین های رده AHD – دوربین های دیجیتال IP و دوربین های صنعتی با کارکرد در شرایط خاص محیطی.

این شرکت همچنین در زمینه راه اندازی سرورهای نظارت تصویری (HP,Supermicro,EMC,Tyan)

نصب و راه اندازی دستگاه های ذخیره ساز نظارت تصویری NVRها ، DVR ها ،NAS سرورها ، SAN سرورها ، و DAS سرورها و JBOD و JBOF ها فعالیت دارد.

شرکت آسان ارقام با 25 سال سابقه کاری در این زمینه تجربه خوبی در بکارگیری انواع برندهای دوربین دارد. این شرکت طی سالیان گذشته انواع برند ها از قبیل Axis-Sony-Panasonic-Samsung-LG-Vivotek-Tiandy-Uniview-Avigilion-CNB-Bosch-Dahua-Hikvision و غیره را تجربه و در پروژه های متفاوتی استفاده کرده است.

آسان ارقام و مشاوره و طراحی و اجرای سیستم های نظارت تصویری دوربین های مداربسته

آسان ارقام و هوشمند سازی سیستم های نظارت تصویری

آسان ارقام و فروش تجهیزات جانبی دوربین های مداربسته

آسان ارقام و فروش دوربین های مدار بسته و NVR,DVR

آسان ارقام و عیب یابی و پشتیبانی سیستم های نظارت تصویری

نظام استقرار یک سیستم نظارت تصویری توسط شرکت آسان ارقام

  • بازدید کامل و بررسی محل از جهت امنیت و نظارت و به دست آوردن یک نقشه کامل ضمن بازدید از حریم اطراف آن محل که قرار است این سیستم مستقر گردد.
  • درنظرگرفتن بودجه و ارائه راهکاری براساس حداکثر پوشش و امنیت لازم ضمن اینکه طرح ارائه شده قابل توسعه باشد و درحال حاضرنیاز مشتری را فراهم نماید.
  • ارائه طرح نیاز به انتخاب نوع دوربین ، برند دوربین و همچنین در این راستا مباحث دیگر از قبیل کیفیت تصویر ، فرمت فشرده سازی ، میزان حساسیت به نور ، داشتن برد دید در شب ، داشتن تکنولوژی های مختلف برای یک دوربین از قبیل Resolution-LuxMate-DNS-WDR Starlight View-Shutter Speed-Image Sensor-CpuType-LensSize-Onvif-Type of Alarm-Type of Recording-3D DNR-BLC-HLC-IK10-IP60-Type of Vedeo Compressionهمچنین نوع سیستمی که برای مدیریت تصویر و انتخاب ذخیره ساز و انتخاب نرم افزار های هوشمند و پردازش تصویر که در این پروژه می خواهیم استفاده کنیم بررسی می شود.

جهت اطلاعات بیشتر درباره تجهیزات شبکه وایرلس اصفهان اینجا کلیک کنید.

در این مرحله انجام جانمایی ها و انتخاب دوربین مناسب بسیار حائز اهمیت است.

  • در گام اجرا نیاز به پیاده سازی یک شبکه امن چه از نظر فیزیکی و چه از نظر نرم افزاری داریم که در آن استفاده از پسیو و اکتیو با کیفیت خوب بسیار حائز اهمیت می باشد.

شرکت آسان ارقام مجری شبکه نظارت تصویری با تکنولوژی های مختلف تصویری در استان اصفهان