طراحی و اجرای برق اضطراری

آسان ارقام و نصب و راه اندازی تجهیزات برق اضطراری :

امروزه با گسترش دستگاه های الکترونیکی و کامپیوتری و وابستگی بیشتر مراکز و سازمانها به این تجهیزات ، لزوم داشتن سیستم برق اضطراری به صورت مداوم و قابل اطمینان ضروری می باشد.

اهمیت پایگاه های اطلاعاتی در مراکز دیتاسنتر و اتاقهای سرور از دیگر مسائلی است که نیاز به برق اضطراری راکه بدون وقفه جایگزین برق اصلی شود ضروری و لازم می نماید.

شرکت آسان ارقام سپاهان با داشتن کارشناسان فنی و با تجربه در این زمینه راهکارهای لازم برای پیاده سازی این بستر را ارائه می نماید. اجرای کابل کشی برق اضطراری و تامین انواع تابلوهای برق مورد نیاز با توجه به توان مصرفی آن مرکز و ارائه طرح تامین برق اضطراری بر اساس نیاز مرکز به دستگاه های دیزل ژنراتور و یا دستگاه های یو پی اس بدون وقفه و استابلایزرها از جمله تخصص هایی است که می توانید به کارشناسان این شرکت اعتماد نمایید.

ازدیگر خدمات این واحد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • پشتیبانی و نگهداری تجهیزات تامین برق اضطراری
  • سرویس دوره ای دیزل ژنراتورها ،UPS ها ، استابلایزرها و بررسی فنی وضعیت باتری های مصرفی.
  • خدمات طراحی و محاسبه برق اضطراری مورد نیاز آن مرکز و همچنین ارائه محاسبات الگوی مصرفی و توان مورد نیاز.
  • اجرای سیستم کابل کشی مجزا و طراحی و مونتاژ تابلو برق مورد نیاز بر اساس توان مصرفی
  • نگهداری و پشتیبانی شبکه برق اضطراری و تجهیزات بکارگرفته شده در آن سیستم

پرسنل فنی این بخش جهت تست یوپی اس ها از تجهیزات پیشرفته ای همچون (واریابهای اتوماتیک با تلورانس کمتر از 1% و اسیلوسکوپهای حافظه دار با قابلیت ثبت شکل موج خروجی و پاور آنالایزرهای پیشرفته و دستگاه های Load خطی و غیرخطی استفاده می نمایند.

بخش فروش و بازرگانی شرکت  آسان ارقام سپاهان با توجه به سابقه و کادر مجربی که در این زمینه دارد خدمات زیر را ارائه می نماید. :

  • تامین تجهیزات برق اضطراری ازانواع برندهای دنیا ( دیزل ژنراتورها ، تابلوهای برق فرمان و هوشمند ، یوپی اس های با توان های 1kتا100k – باطری ها با آمپرهای متنوع و تجهیزات جانبی از قبیل کابینت های باطری و کابلها و اتصلات ، استابلایزرهای هوشمند و غیره )