فعالیت های شرکت آسان ارقام

◊ طراحی واجرای شبکه های کابلی

شرکت آسان ارقام سپاهان طی 2 واحد فعالیت در این زمینه بیش از 300 عنوان پروژه های شبکه را برای سازمان ها و شرکت ها به اجرا رسانده است.

بهره گیری از تجارب علمی و عملی و بکارگیری نیروی متخصص و مجرب و استفاده از تجهیزات جدید و آگاهی از استانداردهای روز دنیا ، خط مشی کارشناسان ما در انجام این پروژه ها بوده و می باشد.

این شرکت رتبه 4 شورای عالی انفورماتیک در این رسته را دارد.

◊ طراحی و اجرای شبکه های رادیویی

استفاده از شبکه های بی سیم که مبتنی بر انتقال داده ها از طریق اموج رادیویی می باشد راهکار بسیار مناسبی است که مزایایی از قبیل: عدم نیاز به ساختار فیزیکی ، امکان نقل و انتقال تجهیزات متصل به این شبکه و همچنین صرف هزینه و زمان بسیاراندک در مقابل اجرای کابل کشی های طولانی را دارا می باشد. این شرکت با انجام پروژه های متعدد در این زمینه آماده ارائه طرح و اجرای این نمونه از شبکه های ارتباطی می باشد.

◊ طراحی و تجهیز اتاق سرور ، دیتا سنتر و مانیتورینگ نظارت تصویری

با توجه به افزایش روز افزون شبکه ها و کارایی کامپیوترها در مراکز و وابستگی شدید انسان ها به خدمات مجموعه IT مراکز نیاز می باشدکه بستر اتاق های سرور و دیتاسنترها از امنیت و آمادگی خوبی در مقابل حوادث و خطراتی که آن تجهیزات را در بلند مدت مورد آسیب قرار می دهد و باعث اختلال در کار و سرویس دهی مجموعه می شود را داشته باشند. لذا یک اتاق سرور و یا دیتا سنتر می بایست مشخصات فنی و استانداردهای خاص خود را داشته باشد.

کارشناسان شرکت آسان ارقام با آشنایی و انجام مطالعات فراوان در این زمینه آمادگی آن را دارند که بستری مناسب از کلیه جهات برای تجهیزات IT فراهم نمایند.

◊ طراحی و تجهیز سالنهای کنفرانس ، سالنهای همایش و کلاسهای آموزشی

سالنهای کنفرانس جایگاه هایی هستند که میزبان مدیران ، مسئولین و تصمیم گیرندگان یک سازمان یا مرکز می باشند . از این رو ظاهر مکان  و تجهیزات مورد استفاده در آن مکان باید در شان و شخصیت میهمانان و سازمان میزبان باشد.

امکانات صوتی ، تصویری ، فیلمبرداری ، نور ، ترجمه و ضبط صدا و همچنین سیستم کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار هستند.شرکت آسان ارقام با انجام پروژه هایی در این زمینه و داشتن تجربیاتی خاص آمادگی اجرا و تجهیز این سالنها را دارد.

◊ طراحی و اجرای سیستم های ویدئو مرکز ، آنتن مرکزی و IPTV

امروزه با ساخته شدن ساختمان هایی با تراکم بالا و همچنین هتل ها ، بیمارستان ها و مجتمع های تجاری اداری با انبوهی از ساکنین و استفاده کنندگان از سیستم های تلویزیونی و با توجه به اینکه مخاطبین تنوع رسانه ای زیادی برایشان وجود دارد(کانالهای شهری ، ویدئویی، ماهواره ای و …) نیاز به داشتن یک سیستم مرکزی جامع که جوابگوی همه کاربران و مخاطبین آن مجموعه باشد از نیازهای ضروری می باشد. لذا شرکت آسان ارقام آمادگی اجرای سیستم های آنتن مرکزی ، ویدئو مرکزی و جدیدترین سیستم یعنی IPTV را دارد. در سیستم IPTVکاربران می توانند DVB-T,DVB-S ،رادیو وویدئو ، سیستم VOD ، دیجیتال ساینج ، صفحات اینترنتی و مولتی مدیا را یکجا داشته باشد.

◊ راه اندازی شبکه Voip( Voice Over IP)

با گسترش روز افزون شبکه های  Lan,Wanو شبکه جهانی اینترنت اکثر تکنولوژیها تلاش دارند که خود را به این  شبکه های وصل کنند تا بتوانند از این طریق سرویس بهتربا امکانات بیشتری ارائه نمایند.

شبکه Voipامکان مکالمات تلفنی را بربستر شبکه (IP) و اینترنت مهیا میکند. این شرکت با ارائه طرح های متنوع Voip برای سازمانها و ادارات مختلف تاکنون بسترهای مکالماتی با هزینه عملیاتی کم و اقتصادی را پیاده سازی نموده است. کاهش هزینه های مکالماتی، عدم نیاز به گرفتن مرکز تلفن ، پوشش جهانی مکالمه و کیفیت صدا و سهولت کاربری دستاوردهای این تکنولوژی می باشد.

◊ نصب و ایمن سازی دکلهای مهاری و خود ایستا

شرکت مهندسی آسان ارقام سپاهان با بهره گیری ازمجرب ترین افراد در طراحی و نصب دکلهای مهاری و خود ایستا و با استفاده از نرم افزارهای به روز دنیا در زمینه طراحی دکل این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده که طرحی با ایده آل ترین کیفیت وکمترین هزینه را به آنها پیشنهاد دهد.

(طراحی ، ساخت ، پیاده سازی و انجام تست ارتینگ و ایمن سازی)

◊ نصب و راه اندازی تجهیزات برق اضطراری

امروزه باگسترش دستگاه های الکترونیکی و کامپیوتری استفاده از نیروی برق مداوم و قابل اعتماد امری حیاتی می باشد.

این شرکت آمادگی ارائه راهکار در زمینه تامین برق اضطراری ، تامین دیزل ژنراتورها ، UPS های با توان بالا و همچنین تامین تابلوهای فرمان و برق اضطراری را دارا می باشد.

◊ تامین تجهیزات کامپیوتری ، ماشین های اداری ، سرور و ذخیره ساز و …

بخش بازرگانی شرکت آسان ارقام از دیرباز در زمینه تهیه و تامین ماشینهای اداری ، لوازم جانبی ، کامپیوترهای PC ، سرورها و ذخیره سازها ، تجهیزات شبکه وایری یا وایرلس ، لپ تاپ و تبلت ، تجهیزات سمعی و بصری وتجهیزات نظارت تصویری و دیگر تجهیزات مرتبط با صنعت IT فعالیت داشته است و در بعضی از موارد دارای نمایندگی می باشد.ارائه بهترین کیفیت با مناسبترین قیمت سرلوحه کاری این بخش می باشد.

◊ تعمیرات ، پشتیبانی و نگهداری

واحدپشتیبانی و نگهداری شرکت آسان ارقام سپاهان با تکیه بر نیروی متخصص و مجرب خود سعی در رفع نیاز و ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات ، نگهداری و ارائه پیشنهادهای ویژه جهت بهینه سازی عملکرد شبکه های کامپیوتری سازمانها و ادارات و مراکز خصوصی را دارد. پرسنل این شرکت آمادگی دارندکه مستندات کاملی از کلیه تجهیزات و همچنین ساختار و نقشه شبکه و نرم افزارها و کانفیگ و سرورها و سوئیچ های دیتاسنتر را برای شما تهیه و تنظیم نمایند.