ضرورت راه اندازی ویپ

ضرورت راه اندازی ویپ در شرکت های اصفهان

در تمامی کسب و کارها ، نوع ارتباط بین کارفرما و مشتری اهمیت بسیاری دارد. در تمامی شرکت ها علاوه بر ارتباط با مشتریان ، ارتباط کارکنان با یکدیگر نیز اهمیت ویژه ای دارد تا چند سال گذشته در اصفهان، ارتباط تلفنی با همکاران و مشتریان از طریق خطوط آنالوگ مخابراتی بود . اما در چند سال اخیر با ظهور تلفن های اینترنتی با نام تلفن ویپ تغییرات بسیاری در صنعت ارتباطات بوجود آمد . ما در این مقاله  سعی داریم به مزایای راه اندازی ویپ بپردازیم و سپس تعدادی از شرکت های معتبر راه اندازی ویپ در اصفهان را معرفی کنیم .اگر شما نیز صاحب کسب و کاری در اصفهان هستید و بدنبال راه اندازی ویپ . ضرورت راه اندازی ویپ در اصفهان را مطالعه کنید . پیش از آن اگر با سیستم ویپ آشنایی ندارید . مقاله سیستم ویپ را بخوانید .

مزایای راه اندازی ویپ در شرکت ها

مزایای راه اندازی ویپ در شرکت ها و ارگان ها بسیار زیاد است که بصورت کامل در این مطلب نمیگنجد اما ما اینجا به تعدادی از مزایا اشاره میکنیم . ویژگی های ویپ بخصوص در شرکت هایی با دفاترمتعدد بسیار مناسب میباشد که در ادامه متوجه این موضوع خواهید شد .

کاهش هزینه‌های ارتباطی

یکی از مهم ترین شاخصه های تلفن های ویپ ، امکان اختصاص داخلی به شماره موبایل میباشد یعنی در هر شرکت شما میتوانید به شماره موبایل هر کدام از کارمندان و مدیران، یک داخلی اختصاص دهید که در صورت که خارج از شرکت هم باشند بتوانید با هزینه تماس داخلی با آنها تماس بگیرید .

اتصال دفاتر یک شرکت با ویپ

به این مثال توجه کنید تا این موضوع را درک کنید  اگر شما یک دفتر طراحی سایت در اصفهان و یک دفتر طراحی سایت در تهران دارید که کارمندان باهم ارتباط داشته و هر روز برای انتقال اطلاعات و پیگیری و هماهنگی پروژه ها با هم در تماس باشند سیستم ویپ بهترین ، مقرون بصرفه و آسان ترین راه حل ارتباطی میباشد بصورتی که کارمند الف در شرکت طراحی سایت اصفهان با کارمند ب در دفتر تهران میتوانند با گرفتن یک داخلی با هم تماس گرفته و علاوه بر سریع و اسان بودن این کار در هزینه های تلفن هم صرفه جویی میشود چون این یک تماس داخلی محسوب میشود .

 

دریافت و ارسال فکس از طریق ویپ

واقعا کار کردن با سیستم های فکس ، و مشکلات زیاد در ارسال و دریافت آن بسیاری از کارکنان را کلافه میکند اما  اگر سیستم ویپ داشته باشید میتوانید یک نرم افزار ساده روی کامپیوترتان نصب کرده و ارسال و دریافت فکس را از طریق کامپیوتر به سادگی انجام دهید .

ارتباط با انواع CRM و اتوماسیون اداری

اتصال سی ار ام به ویپ باعث میشود تمامی تماس های ورودی و خروجی شرکت در سی ار ام ذخیره شده و کارکنان بخش بازاریابی شرکت میتوانند با بررسی تاریخچه کامل ارتباطی ، پاسخگوی بسیار مناسب تری داشته و مشتری را به مشتری همیشگی تبدیل نمایند . حالا مثال قبل را در نظر بگیرید .فرض کنید شما برای ارتقا کسب و کار خود با یک شرکت طراحی سایت در اصفهان تماس بگیرید تا استعلام قیمت نمایید . کارمند بخش فروش شما را با نام خودتان بشناسد و به شما بگوید آقای الف ، شما کسب و کارتان فروش لوازم خانگی در اصفهان بوده که سال قبل نیز استعلام گرفتین و ما هزینه X را به شما اعلام کردیم . اکنون 20درصد افزایش قیمت داشته ایم مایلید تا هزینه های جدید را به ایمیلتان به آدرس Y ارسال کنیم . حس شما به این پاسخگویی چیست . اینجاست که علاوه بر نیاز به طراحی سایت ،به ضرورت راه اندازی ویپ در اصفهان پی خواهید برد .

ضرورت راه اندازی ویپ

هزینه پشتیبانی ویپ برای شرکت ها  

برای راه اندازی ویپ در مرحله اول شاید هزینه های زیادی در بر داشته باشد که با گذشت زمان متوجه میشود این هزینه ها ، بسیار کمتر از هزینه های تلفن های در بستر خطوط مخابراتی میباشد .از جمله هزینه ها میتوان به : اینترنت پرسرعت و سرور مناسب ، هزینه مربوط به گیت وی ‌های VOIP یا کارت‌های تلفن ،خرید تلفن‌های مناسب برای ویپ و هزینه‌های مربوط به نصب و اجرا و پشتیبانی اشاره کرد . هزینه پشتیبانی به ماژول ها و نرم افزار هایی که نصب میشوند ، دستمزد کارشناس راه اندازی ویپ ، میزان انصاف و رعایت اصول اخلاقی شرکت نصب کننده ویپ و… بستگی دارد. پس اگر بنابر نیاز خود تصمیم به نصب و راه اندازی ویپ در اصفهان دارید. بدنبال ارزانترین شرکت نصب ویپ نباشید. شما میتوانید با تحقیق و بررسی از شرکت های اصفهانی، بهترین شرکت نصب ویپ را بیابید .

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *